Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe kan ik het Folderkiezer pakket ontvangen?

We bezorgen in heel Nederland. Maak een account aan, stel jouw persoonlijke folderpakket samen en ontvang je eerste folderpakket binnen twee weken nadat je je keuze hebt doorgegeven. 

Ik heb een NEE|NEE of NEE|JA sticker. Kan ik wel een Folderkiezerpakket ontvangen?

Ja, dat kan zeker, want het gaat om een geadresseerd persoonlijk folderpakket. 

Als je een NEE/NEE sticker of NEE/JA op je brievenbus hebt, ontvang je van ons uiteraard alleen de folders die je via Folderkiezer hebt gekozen.

Waarom moet ik minimaal 5 folders selecteren?

Om er voor te zorgen dat jij gratis je persoonlijke folderpakket kan blijven ontvangen vragen wij om minimaal 5 folders te selecteren.

Wat is Folderkiezer?

Op Folderkiezer.nl kun je zelf een folderpakket samenstellen. Je ontvangt dus alléén de reclamefolders die jij selecteert zodat je geen folder ontvangt die je niet leest. Naast folders kan je ook kiezen om extra’s in het folderpakket te ontvangen zoals samples, kortingsbonnen of een lokale folder.

Folderkiezer.nl is een initiatief van Spotta, dé shoppinghulp die jou helpt bij het vinden van voordeel en inspiratie dat voor jou relevant is.

Bezorgen

Er is iets niet goed gegaan met de bezorging. Waar kan ik dit aangeven?

Dat is vervelend! Natuurlijk willen wij dit zo snel mogelijk voor jou oplossen. Je kan contact met ons opnemen via het contactformulier of een e-mail sturen naar consumentenservice@spotta.nl. 

Er ontbreekt een folder in mijn pakket

Niet elke winkel verspreidt elke week een folder. Heb je een folder aangevinkt waar bij staat: 'ontvang je zodra beschikbaar'? Dan ontvang je deze folder pas zodra wij genoeg aanmeldingen hebben.

Mis jij een folder op Folderkiezer? Laat het ons weten via het contactformulier of stuur een e-mail naar consumentenservice@spotta.nl. 

Waarom ontvang ik nog steeds losse folders en/of een folderpakket naast mijn persoonlijke Folderkiezerpakket?

Wanneer je een account bij Folderkiezer hebt aangemaakt en je hebt geen sticker op je brievenbus (NEE|NEE of NEE|JA) dan ontvang je ook nog andere losse folders of folderpakketten zoals die van Spotta. We raden je aan om een NEE|NEE of NEE|JA-sticker te plakken als je naast je persoonlijke Folderkiezerpakket geen andere losse folders of folderpakket wilt ontvangen. Deze sticker kun je aanvragen op www.neeneeneeja.nl 

Uitzondering: Woon je in Amsterdam? Dan hoef je geen NEE|NEE of NEE|JA-sticker te plakken als je geen losse folders of folderpakketten wilt ontvangen.

Meer informatie over de stickers vind je hier. 

Wanneer ontvang ik mijn eerste persoonlijke folderpakket?

Binnen twee weken ontvang je jouw eerste Folderkiezerpakket!

Account

Hoe kan ik mijn folderkeuze of extra's wijzigen?

Door rechtsboven op de website in te loggen, kom je op jouw persoonlijke pagina. Hier kan je direct je voorkeuren aanpassen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Geen probleem. Hier kun je jouw wachtwoord gemakkelijk herstellen.

Wil je inloggen met jouw Spotta account en ben je dit wachtwoord vergeten? Ga dan naar Spotta.nl en vraag hier eerst een nieuw wachtwoord op. Na het aanpassen van je tijdelijk wachtwoord kan je met je nieuwe gegevens inloggen op Folderkiezer.nl.

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Je kan gemakkelijk je gegevens en voorkeuren aanpassen. Door rechtsboven op de website in te loggen, kom je op jouw persoonlijke pagina. Hier kan je direct je persoonlijke gegevens aanpassen. Je ziet ook direct de samenstelling van jouw favoriete folderpakket.

Waarom moet ik een account aanmaken?

Om de gekozen folders ook daadwerkelijk te ontvangen is het noodzakelijk een account aan te maken. Je e-mailadres is je gebruikersnaam en hierbij kies je je eigen wachtwoord. Je naam en adres hebben we nodig zodat we weten aan wie en waar we het pakket mogen bezorgen!

Staat je vraag er niet tussen? Wij helpen je graag bij vragen of opmerkingen. Je kan hiervoor onderstaand formulier gebruiken of een e-mail sturen naar consumentenservice@spotta.nl. 

Contactformulier