Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe kan ik het Folderkiezer pakket ontvangen?

Start met het invullen van je postcode. Je ziet alle folders die in jouw buurt beschikbaar zijn. De folders die je niet wilt ontvangen kun je UIT zetten door het schuifje de andere kant op te schuiven. Selecteer daarna je extra's bij je persoonlijke folderpakket. Maak je account compleet door je naam- en adres gegevens aan te vullen. Bevestig je account, zodat je ook later nieuwe folders toe kunt voegen. Er zijn elke week minimaal 5 folders nodig om jouw persoonlijke pakket wekelijks voor je te maken. Zorg dus voor voldoende folders, want niet iedere adverteerder heeft iedere week een folder. We bezorgen in heel Nederland. Binnen 2 weken nadat je je zelf je pakket het samengesteld ontvang jij je eerste pakket. 

Ik heb een NEE|NEE of NEE|JA sticker. Kan ik wel een Folderkiezerpakket ontvangen?

Ja, dat kan zeker, want het gaat om een persoonlijk folderpakket. 

Als je een NEE/NEE sticker of NEE/JA op je brievenbus hebt, ontvang je van ons uiteraard alleen de folders die je via Folderkiezer hebt gekozen.

Waar is de JA-JA-sticker te verkrijgen?

Voor het ontvangen van het persoonlijke Folderkiezer pakket of het Spotta folderpakket voor jouw wijk is geen JA Sticker nodig. Op Folderkiezer.nl kies je in 3 eenvoudige stappen jouw persoonlijke folderpakket. 

Wil je toch liever het complete Spotta folderpakket voor jouw wijk ontvangen? Ook daar is geen Ja-Ja sticker meer voor nodig. Registreer je keuze eenvoudig op inmijnbus.nl. Je registratie op inmijnbus.nl vervangt daarmee de Ja sticker. 

Waarom moet ik minimaal 5 folders selecteren?

Jouw pakket kan pas worden verzonden en gemaakt als er minimaal 3 folders in zitten. Daarom vragen wij je minimaal 5 folders te selecteren. Probeer daarbij minimaal 3 wekelijkse folders te kiezen zodat je zeker weet dat je wekelijks je pakket blijft ontvangen.

Wat is Folderkiezer?

Op Folderkiezer.nl kun je zelf een folderpakket samenstellen. Je ontvangt dus alléén de reclamefolders die jij selecteert zodat je geen folder ontvangt die je niet leest. Naast folders kan je ook kiezen om extra’s in het folderpakket te ontvangen zoals samples, kortingsbonnen of een lokale folder.

Folderkiezer.nl is een initiatief van Spotta, dé shoppinghulp die jou helpt bij het vinden van voordeel en inspiratie dat voor jou relevant is.

Bezorgen

Er is iets niet goed gegaan met de bezorging. Waar kan ik dit aangeven?

Dat is vervelend! Natuurlijk willen wij dit zo snel mogelijk voor jou oplossen. Je kan contact met ons opnemen via het contactformulier of een e-mail sturen naar Folderkiezer@spotta.nl

Er ontbreekt een folder in mijn pakket

Niet elke winkel verspreidt elke week een folder. Bij het selecteren van je folders staat bij iedere adverteerder de frequentie van de betreffende folder. 

Heb je een folder aangevinkt waar bij staat: 'ontvang je zodra beschikbaar'? Dan ontvang je deze folder pas zodra de adverteerder besluit ook daadwerkelijk mee te doen. .

Mis jij een folder op Folderkiezer? Laat het ons weten via het contactformulier.

Kan ik nog steeds losse folders en/of een folderpakket naast mijn Folderkiezer pakket ontvangen?

In principe ontvang je geen regulier folderpakket meer als je je hebt aangemeld voor Folderkiezer. 

Wanneer ontvang ik mijn eerste persoonlijke folderpakket?

Binnen 2 weken na aanmelding ontvang je jouw eerste Folderkiezerpakket!

We maken je pakket wanneer het minimaal 3 folders bevat. Om altijd zeker van een pakket te zijn kies je daarom het beste minimaal 3 wekelijkse folders. 

Account

Hoe kan ik me afmelden?

Jammer dat je je af wilt melden voor Folderkiezer. Het afmelden van Folderkiezer kan door in  te loggen op je persoonlijke profiel, rechtsboven in. Wanneer je klikt op “ verwijder account” zal jouw account verwijderd worden en ontvang je geen persoonlijk folderpakket meer. Dit kan 2 weken duren. Let op! Wil je daarna wel weer een gepersonaliseerd folderpakket ontvangen, dan is het nodig een compleet nieuw profiel aan te maken.

Wil je liever tijdelijk geen persoonlijk folderpakket meer ontvangen? Kies dan voor “pauzeren”.  Vergeet niet om de juiste einddatum te vermelden.

Wil je liever het complete folderpakket van jouw wijk ontvangen? Ga dan naar inmijnbus.nl en wijzig jouw voorkeur. 

Hoe kan ik mijn folderkeuze of extra's wijzigen?

Door rechtsboven op de website in te loggen, kom je op jouw persoonlijke pagina. Hier kan je direct je voorkeuren aanpassen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Geen probleem. Hier kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. 

Komt er geen herstel link binnen op jouw e-mail adres? Neem dan contact op met de klantenservice via het contactformulier: Contact | Folderkiezer

 

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Je kan gemakkelijk je gegevens en voorkeuren aanpassen. Door rechtsboven op de website in te loggen, kom je op jouw persoonlijke pagina. Hier kan je direct je persoonlijke gegevens aanpassen. Je ziet ook direct de samenstelling van jouw favoriete folderpakket.

Waarom moet ik een account aanmaken?

Om de gekozen folders ook daadwerkelijk te ontvangen is het noodzakelijk een account aan te maken. Je e-mailadres is je gebruikersnaam en hierbij kies je je eigen wachtwoord. Je naam en adres hebben we nodig zodat we weten aan wie en waar we het pakket mogen bezorgen!

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice door het invullen van onderstaand contactformulier. 

Contactformulier