Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe kan ik het Folderkiezer pakket ontvangen?

Het samenstellen van een persoonlijk folderpakket is eenvoudig. Vul je postcode in en je ziet een overzicht van alle folders die bij jouw in de buurt beschikbaar zijn. De folders die je niet wilt ontvangen kun je eenvoudig UIT zetten door het schuifje de andere kant op te schuiven. Selecteer in de volgende stap je extra's bij je persoonlijke folderpakket. Maak daarna je account compleet door je naam- en adres gegevens aan te vullen. Zo kunnen wij je persoonlijke pakket bij jouw thuis bezorgen. Om jouw persoonlijke pakket te kunnen maken en te bezorgen heb je elke week minimaal 5 folders nodig. We bezorgen in heel Nederland. Binnen 2 weken nadat je je zelf je pakket het samengesteld ontvang jij je eerste pakket. 

Ik heb een NEE|NEE of NEE|JA sticker. Kan ik wel een Folderkiezerpakket ontvangen?

Ja, dat kan zeker, want het gaat om een persoonlijk folderpakket. 

Als je een NEE/NEE sticker of NEE/JA op je brievenbus hebt, ontvang je van ons uiteraard alleen de folders die je via Folderkiezer hebt gekozen.

Waar is de JA-JA-sticker te verkrijgen?

Je kunt hier een JA Sticker aanvragen: https://spotta.nl/huishoudens/brievenbussticker

Waarom moet ik minimaal 5 folders selecteren?

Jouw pakket kan pas worden verzonden en gemaakt als er minimaal 3 folders in zitten. Daarom vragen wij je minimaal 5 folders te selecteren. Probeer daarbij minimaal 3 wekelijkse folders te kiezen zodat je zeker weet dat je wekelijks je pakket blijft ontvangen.

Wat is Folderkiezer?

Op Folderkiezer.nl kun je zelf een folderpakket samenstellen. Je ontvangt dus alléén de reclamefolders die jij selecteert zodat je geen folder ontvangt die je niet leest. Naast folders kan je ook kiezen om extra’s in het folderpakket te ontvangen zoals samples, kortingsbonnen of een lokale folder.

Folderkiezer.nl is een initiatief van Spotta, dé shoppinghulp die jou helpt bij het vinden van voordeel en inspiratie dat voor jou relevant is.

Bezorgen

Er is iets niet goed gegaan met de bezorging. Waar kan ik dit aangeven?

Dat is vervelend! Natuurlijk willen wij dit zo snel mogelijk voor jou oplossen. Je kan contact met ons opnemen via het contactformulier of een e-mail sturen naar Folderkiezer@spotta.nl

Er ontbreekt een folder in mijn pakket

Niet elke winkel verspreidt elke week een folder.

Heb je een folder aangevinkt waar bij staat: 'ontvang je zodra beschikbaar'? Dan ontvang je deze folder pas zodra wij genoeg aanmeldingen hebben.

Mis jij een folder op Folderkiezer? Laat het ons weten via het contactformulier of stuur een e-mail naar Folderkiezer@spotta.nl. 

Kan ik nog steeds losse folders en/of een folderpakket naast mijn Folderkiezer pakket ontvangen?

In principe ontvang je geen regulier folderpakket meer als je je hebt aangemeld voor Folderkiezer. 

Wanneer ontvang ik mijn eerste persoonlijke folderpakket?

Binnen twee weken ontvang je jouw eerste Folderkiezerpakket!

Let op dat je wel 3 wekelijkse folders kiest, anders kan het zijn dat je pas een pakket ontvangt wanneer er minimaal 3 van jouw gekozen folders uitkomen.

Account

Hoe kan ik me afmelden?

Je kan je gemakkelijk afmelden door je account te verwijderen. Door rechtsboven op de website in te loggen, kom je op jouw persoonlijke pagina. Je kunt hier je abonnement pauzeren of helemaal verwijderen. 

Lukt het niet? Mail ons op Folderkiezer@spotta.nl en we doen het voor je!

Hoe kan ik mijn folderkeuze of extra's wijzigen?

Door rechtsboven op de website in te loggen, kom je op jouw persoonlijke pagina. Hier kan je direct je voorkeuren aanpassen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Geen probleem. Hier kun je jouw wachtwoord gemakkelijk herstellen.

Wil je inloggen met jouw Spotta account en ben je dit wachtwoord vergeten? Ga dan naar Spotta.nl en vraag hier eerst een nieuw wachtwoord op. Na het aanpassen van je tijdelijk wachtwoord kan je met je nieuwe gegevens inloggen op Folderkiezer.nl.

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Je kan gemakkelijk je gegevens en voorkeuren aanpassen. Door rechtsboven op de website in te loggen, kom je op jouw persoonlijke pagina. Hier kan je direct je persoonlijke gegevens aanpassen. Je ziet ook direct de samenstelling van jouw favoriete folderpakket.

Waarom moet ik een account aanmaken?

Om de gekozen folders ook daadwerkelijk te ontvangen is het noodzakelijk een account aan te maken. Je e-mailadres is je gebruikersnaam en hierbij kies je je eigen wachtwoord. Je naam en adres hebben we nodig zodat we weten aan wie en waar we het pakket mogen bezorgen!

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice door het invullen van onderstaand contactformulier. 

Contactformulier